מספרי פרימיום 1919

מעוניינים לקבל מספרי פרימיום 1919?

אין שום ספק כי כיום, יותר ויותר אנשים נהנים לקבל שירותים שונים דרך קווי הטלפון, כי איך שלא נסתכל על זה הנוחות הופכת להיות ערך חשוב לאנשים רבים בעולם כולו. התפוצה הרחבה של טלפונים קווים וסלולריים, מאפשרת לאנשים רבים לקבל כמעט כל שירות שירצו – דרך קו הטלפון שלהם כמובן. לעתים מדובר על שירותי ייעוץ, הדרכה והכוונה כאלה ואחרים. לעתים מדובר על שירותי פנאי שונים מתחומים מגוונים למדי – אשר בהם נתמקד במאמר זה. שירותי פנאי אלו, מזוהים על פי רוב עם מספרי פרימיום 1919. אם כן, 1919 היא הקידומת של השירותים הללו. אבל אם אתם מעוניינים להפעיל שירות שכזה, איך בעצם החיוב מתבצע הלכה למעשה בסופו של יום, ואיך אתם מרוויחים ממנו?

סליקה ישירה דרך מספר הטלפון

אם כן, יש לציין, כי מה שמייחד את מספרי פרימיום 1919, היא העובדה שהסליקה (כלומר, המחיר שאתם גובים מהלקוח) מתבצעת באופן ישיר מהרגע שהלקוח יוצר עמכם קשר דרך מספר הטלפון. חברות סליקה מקשרות ביניכם לבין חברת התקשורת, אשר יודעת לחייב מרגע זה את הלקוח עבור כל דקת שיחה נוספת שהוא עורך על הקו.

חשוב מאד לציין כי לפי חוק, אנשים אשר מפעילים מספרי פרימיום 1919 מחויבים לציין בתחילת השיחה את העלות עבור כל דקה. חשבו על כך כאילו אתם מוכרים מוצר או שירות לאדם פנים מול פנים – אתם הרי תגידו לו מראש את המחיר, ולא רק לאחר שהוא שילם. לכן עליכם לצרף מענה אנושי או אוטומטי בתחילת השיחה, כדי שיציין עבור הלקוח מהי העלות, כדי שמכאן הלקוח יחליט האם הוא ממשיך להישאר על הקו.

מספרי פרימיום 1919

ההפעלה היא פשוטה

אז מה צריך לעשות כדי להפעיל מספרי פרימיום 1919? האמת היא שלא צריך לעשות יותר מידי. אתם בסך הכל צריכים לפנות לחברת pc. חברה מקצועית אשר מספקת שירותי סליקה איכותיים במיוחד, בין השאר דרך מספרי פרימיום שונים. החברה תספק לכם את הקישור עם חברות התקשורת, וכן תנתב עבורכם קו ייעודי.