סליקה באמצעות האינטרנט

סליקה באמצעות האינטרנט

מאז החל המסחר באינטרנט גילו בעלי עסקים רבים כי המכירות שלהם גדלו פלאים וכי אתר מכירות טוב שנגיש לכלל הגולשים והלקוחות הפוטנציאלים, לא משנה היכן הם גרים או נמצאים בכל רגע נתון, מעלה את רמת המכירות באופן משמעותי. רוב האנשים בארץ ובעולם מעדיפים כיום לבצע חלק מהרכישות שלהם ישירות מהבית דרך מסך המחשב, וכמובן שגם התשלום מתבצע במעמד הרכישה באותו רגע.

המכירות באינטרנט נעשות באמצעות כרטיסי אשראי בלבד. כיום כל אחד שיש לו משהו למכור פותח אתר מכירות באינטרנט בקלות ובעלויות נמוכות יחסית. כדי לבצע את המכירות על בעל האתר להתחבר למערכת סליקה באמצעות האינטרנט וצורך חיוב הלקוחות מכל מקום בעולם.

סליקה באמצעות האינטרנט – כיצד זה עובד?

לאחר שבחר הלקוח את המוצר שאותו הוא מעוניין לרכוש, או את השירות, הוא ממלא את פרטיו בטופס מאובטח של האתר. בטופס ממלא הלקוח את הפרטים הנחוצים כולל מספר כרטיס האשראי שלו ולאחר אישור ההזמנה מועברים הפרטים לשרת  מאובטח של חברת הסליקה ששם מתבצעת הסליקה מול חברות האשראי השונות. תהליך האישור מתרחש תוך כמה שניות בודדות והתשלום מאושר באופן מיידי.

כל פתרונות הסליקה באמצעות האינטרנט

סליקה באמצעות האינטרנט – מה דרוש כדי להתחיל?

יש צורך לקבל מספר ספק אינטרנטי מחברות האשראי ולהראות כי האתר מאובטח ואמין ברמה גבוהה. כמו כן יש על בעלי האתר להראות כי הם מסוגלים לספק את המוצרים והשירותים בתנאים שהם מפרסמים באתר, כולל מנגנוני משלוח, תקנון מסודר ומדיניות החזרים וביטולים.

איך לבחור חברת סליקה

לפני ההתקשרות עם חברת סליקה יש לבדוק את האתר שלה ולקרוא את תנאי השימוש, אופן הפעילות שלה ואת סידורי האבטחה שלה, וגם לשמוע חוות דעת של לקוחות של אותה חברה בפועל.

סליקה באמצעות האינטרנט הינה דרך קלה ונוחה לעשות מסחר מהיר ויעיל. כשאתם מחפשים חברה לסליקה היו  בטוחים כי החברה אכן יודעת לספק לכם את השירות באופן מאובטח ואמין לחלוטין. קבלו המלצות מלקוחות פעילים של החברה, על מנת שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי כספם של לקוחותיכם נסלק בצורה תקינה.