תשלומים קטנים באינטרנט

תשלומים קטנים באינטרנט – אין קל מזה

חברת pc מאפשרת לכם צורת תשלום חדשנית, יעילה ומהירה באינטרנט באמצעות הטלפון. אם יש לכם אתר קטן שזקוק לגביית תשלומים מהלקוחות אתם יכולים לעשות זאת היום באמצעות שיחת טלפון אחת קצרה ואין צורך בהשארת פרטים או בשימוש בכרטיס אשראי. הדבר נעשה באמצעות חלון תשלום שבו מופיע מספר טלפון ייעודי שאליו יש לחייג ולאחר המענה המיידי להקליד את קוד השירות או המוצר שמופיע באתר. התשלום נעשה תוך כמה שניות והחיוב מתבצע לטלפון שממנו התבצעה השיחה . אין ספק כי מדובר בשיטה חדשנית וידידותית ביותר לכל משתמש ומשתמש בכל סוג של רכישה .

כסף קטן באינטרנט

פירוש הביטוי כסף קטן באינטרנט הוא שאתן יכולים לחייב את הלקוחות שלכם לעשות תשלומים קטנים לאתרים באמצעות הטלפון. גם אם אתם בעלי אתרים קטנים הצריכים לתת מענה לתשלום הלקוחות שלכם תוכלו לגבות כסף קטן באינטרנט באמצעות שיטת גבייה נוחה ושימושית זו .

תשלומים קטנים באינטרנט - כסף קטן באינטרנט

תשלומים קטנים לאתרים – איך זה מתבצע ?

אם אתם יועצים או פסיכולוגים או מיסטיקנים וכדומה, חברת pc מאפשרת לכם לבצע גבייה לפי דקות שיחה. אתם תוכלו לגבות מלקוחותיכם בסכומים של 3 ₪ עד 9.90 ₪ לדקת שיחה, כאשר תמחור דקת השיחה תלויה אך ורק בכם – נותני השירות לקהל הלקוחות שלכם .

כסף קטן באינטרנט – איך מתבצע תהליך הגבייה ?

אתם מפרסמים באתר האינטרנט שלכם מספר טלפון לחיוג על פי בחירתו של הלקוח לשירות שהוא מעוניין בו. הלקוח מחייג למספר והמענה הקולי מוסר ללקוח את עלות השיחה לכל דקה. לאחר מכן הלקוח מועבר לאדם שבחר לדבר איתו. התשלום עבור השיחה יבוצע ישירות מחשבון הטלפון של הלקוח עבור מספר הדקות של השיחה. חברת pc היא שמספקת את מספר הטלפון הייעודי ומעבירה את השיחה לנותן השירות. את השירות ניתן לקבל מכל טלפון המאפשר שיחות לחו"ל.

חברת pc מפשטת לכם את צורת הגבייה. תשלומים קטנים לאתרים לא היו נוחים יותר מאשר בצורת גבייה זו. כסף קטן באינטרנט גובים היום עם pc .