שירותי סליקה באינטרנט

טכנולוגיות מתקדמות עבור שירותי סליקה באינטרנט

מי צריך היום לעשות שימוש בטכנולוגיות של שירותי סליקה באינטרנט? השאלה הנכונה היא מי לא. אתרים רבים היום, שמעוניינים לקיים מסחר דרך רשת האינטרנט, רוצים מן הסתם לאפשר לגולשים שלהם לרכוש מהם את המוצרים השונים. לצורך כך, בעלי האתר זקוקים לאותם שירותי סליקה באינטרנט, שיוכלו להעביר אליהם את הכסף מהגולשים. תמיד כשמדברים על שירותי סליקה באינטרנט, חושבים על כך שהגולש יצטרך להעביר את פרטי כרטיס האשראי שלו, ומתחילים לדבר על פרוטוקולים שונים של אבטחה, וסידורים שנחוצים על מנת לא לחשוף פרטים. אבל יש גם שיטה אחרת.

סליקה עם הטלפון הסלולארי

מדובר על מערכות שמעניקות שירותי סליקה באינטרנט דרך הטלפון הסלולארי!  איך זה בכלל עובד? אתם כבעלי האתר או החנות, פותחים לעצמכם חשבון בחברה שמעניקה שירותי סליקה באינטרנט דרך הטלפון הסלולארי. בתמורה, אתם מקבלים למעשה קוד מסוים ומספר טלפון שיהיה ה"חשבון" שלכם. כעת, כל מה שנותר לכם זה להציב באתר שלכם את מספר הטלפון הנ"ל, ולציין בפני הגולשים, כי דרכו יתבצעו כל החיובים. הגולש מחייג אל מספר הטלפון, ואם זו הרכישה הראשונה שלו, הוא צריך להשאיר כמה פרטים (שימו לב, הוא לא צריך להשאיר מספר כרטיס אשראי!), ואז הוא מקבל קוד הזדהות אישי עבור המערכת.

שירותי סליקה באינטרנט

מכאן הכל עובד מהר

בשלב הבא, שירותי סליקה באינטרנט באמצעות הטלפון הסלולארי פשוט מאפשרת את הרכישה הנוחה ביותר לכם ולגולשים. הגולש פשוט צריך לבחור בתפריט את המוצר שהוא מעוניין בו, הרכישה מאושרת והמוצר בדרך אליו! חשוב מאד לשים לב, כי אנשים רבים אוהבים לרכוש מוצרים באמצעות רכישה בטלפון הסלולארי, בעיקר כי כך הם לא צריכים למסור את פרטי כרטיסי האשראי שלהם. לכן, שיטה זו נחשבת לבטוחה יותר, ואף נוחה יותר עבור אנשים רבים.